søndag 5. august 2012

Utskrift fra mobile enheter

Ofte bruker jeg iPaden når jeg leter etter slekt. Du slipper å starte en PC eller Mac, og det er ingen nettleser som henger. Men jeg savner det å kunne skrive ut direkte fra enheten jeg jobber på.

Flere av de store leverandørene av skrivere og skannere har nå flere skrivere og multimaskiner som også takler mobile utskrifter, enten det er Android eller iOS. Samtidig kan du få avanserte skannerfunksjoner som papir og film i samme multimaskinen. Jeg har en Canon skanner 8800, som gjør denne typen jobber veldig bra, men nå får du dette som en del av nye multimaskiner for inntil1000 kr mindre enn det jeg kjøpte bare skanneren for.

Espen og HP har også slike multimaskiner. Brother har jeg ikke sjekket, men regner med at de har fulgt opp som en av de store. men sammenlign de ulike modellene på produsentens hjemmeside. Prissammenlikning kan du gjøre på sider som www.prisjakt.no eller www.kelkoo.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar